Like Me Here !

Melupakan . .

Views
 

Melupakanmu memang sukar untuk ku lakukan . .
Terlalu banyak kenangan manis sewaktu bersamamu yang sukar dipadam . .
Terlalu pahit untuk menelan kenyataan yang memeritkan . .
Kau meninggalkan ku dalam keadaan aku termanggu-2 . .
Kau membuadku mencari sesuatu yang tiada l0gika . .
Aku tertanya-2 , apakah engkau menyukai permainan yang kau ciptakan ini ?
Sungguh , aku tersiksa untuk bermain lagi . .
Kau membuadkan ku menjadi k0s0ng takbermaya . .
Setelah engkau mengukirkan janji-2 manis . .
Engkau meninggalkanku begitu saja tanpa isyarat apap0ms jua . .
Pernahkah kau rasakan sakit yang aku tanggungi sendiri ??
Pernahkah kau peduli dengan keseksaan yang kau lakukan ini ??
Tak , kau takpernah peduli sama sekalip0ms . .
Malah kau sanggup meninggalkanku menangis sendirian . .
Sedangkan kau sedang bergembira bersama insan yang lain .
Di manakah kejujuran yang dapat ku lihat dari dirimu ??
Kini kau datang mengatakan kau masih sayang . .
Kau datang mengungkit janji manis yang pernah kau ciptakan dulu . .
ahhh ! semua itu hanya palsu . .
Takmungkin aku terjatuh sekali lagi . .
Aku taksanggup untuk memasuki hidupmu lagi . .
Pergilah dirimu , Aku ingin melupakanmu . .
Walaupun sulit untuk melakukannya tapi aku akan terus mencuba . .
Kerana mencintaimu hanya membuadkan aku hilang pertimbangan . .

*s0rry lha , n0 idea . kalau suka , like*

18 comments:

  1. Replies
    1. Aha~ takde lha panjang mane . . merapu jea byk !

      Delete
  2. wahh masuk entry ni dgn lagu blog hehehee

    done follow

    http://myaleo.blogspot.com/2012/12/mya-surileo.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha~ mas0k kea ?? b0leyh lha ann . . huhu~ Thanks usha !! 0ke ~

      Delete
  3. hi sis.. Dah blogwalking kat sini.... :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. HuHu~ ykew ?? ade kait dgn cite sebenar .

      Delete
  5. jalanjalan **

    http://chipsmunkies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. thanks singgah at sabrie sayber blog :) blogwalking here..

    ReplyDelete
  7. betul tu.. ssh nak lupakan org yg kita syg..

    jemput join GA ni k.. :)

    http://kampung-kameq.blogspot.com/2012/12/kamu-sahabatku-giveaway-by-ejulz.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu~ pelik kann . . sampai bile lha xdpt lupekann . .
      0ke . InsyaAllah .

      Delete
  8. Replies
    1. Wassalam . thanks f0ll0w me n puji bl0g saye !! btw , alm0st wc lhaa !! aha~

      Delete

Hye , Cute~!!
wahhhhh~!! Keyboard awak cantek lhaa .
Tinggalkan komen sket . 1 pung jadi lha . Hik-3