Like Me Here !

Rantaian Kasih

Views
Assalamu'alaikum ! Hyep K0rangg . Rindu Fasha takk ??
dha lame ann Fasha tak update entry baru . huhu~ 
Ini p0ms curi-2 jaaa . 
0ke , Harinih Fasha engad nak buad puisi lagii . 
tapikannn , tapikannnn . . Taktahu nak tulis pasai ape .
Maybe taksesedap macam k0rang buadd .
Sebab nih hanya sp0ntan jea .
H0pe K0rang Sukeee~


*sekadar gambar hiasan*

Kite mulakan dengan lagu nihh .
" Begitupun Aku Maafkan Yang Kasar Marah Padamu ,
Meski TakAda Lagi Kata Cinta Terucap Sekadar Basa-Basi ,
Tapi Hatiku Masih Milikmu , Milikmu . "
*Semoga dia faham*

Kadang-kala kita tidak sefahaman menyebabkan kita tidak sehaluan .
Kadang-kala kita sering bertelagah membuatkan aku sering mengalah .
Mengapa kita meski jadi begini ?? 

Sekarang kita semakin jauhh . 
Kau seakan-akan menghindarkan dirimu dengan kesibukanmu .
Namun begitu , Selagi aku mampu kukuhkan kepercayaanku .
Aku tetap sentiasa berada di sampingmu .

Dikau lah teman sebagai pengganti teman-2ku sebelummu .
Kehadiran dirimu membuatkan kehidupanku sentiasa ceria .
Kerana engkau tidak pernah lelah untuk terus membuatku tersenyum .

Kini aku hanya mampu mendoakan kebahagiaan dirimu .
Semoga engkau tidak pernah melupakan diriku .
Kerana aku akan tetap di sini menantikanmu .


# Siyesz ! Taksedapkann . 0kengg~ tinggalkan k0men anda . berikan k0men yang p0sitive ! :))


Begitupun aku, maafkan yang Selalu kasar marah padamu Meski tak lagi ada kata Cinta terucap, sekedar basa-basi Tapi hatiku masih milikmu

dari: http://iniliriklagunya.blogspot.com/2013/02/lirik-lagu-zivilia-aishiteru-3.html#.UXId7UpZA1k
salam kenal ya :)
Begitupun aku, maafkan yang Selalu kasar marah padamu Meski tak lagi ada kata Cinta terucap, sekedar basa-basi Tapi hatiku masih milikmu

dari: http://iniliriklagunya.blogspot.com/2013/02/lirik-lagu-zivilia-aishiteru-3.html#.UXId7UpZA1k
salam kenal ya :)
Begitupun aku, maafkan yang Selalu kasar marah padamu Meski tak lagi ada kata Cinta terucap, sekedar basa-basi Tapi hatiku masih milikmu

dari: http://iniliriklagunya.blogspot.com/2013/02/lirik-lagu-zivilia-aishiteru-3.html#.UXId7UpZA1k
salam kenal ya :)

2 comments:

  1. Amboi Jiwang Lor Kamu Anis >_0
    Haha , Tapi Best ! Isya Suka..
    Ingat Snng Ke Nk Buat Puisi.? Isya Buat Pun Pening Kpale , GoOd Luck Dear.. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe¬ Jiwang lerr sangad .
      thanks !! hehe¬ nak hiburkan sape lagi ann . Alhamdulillah ade gak yang terhibur .
      senang 0r susah tuhh takberani nak k0men . huhu¬ dlm buku berlambak tapi bile nak tulis kat bl0g xreti .

      Delete

Hye , Cute~!!
wahhhhh~!! Keyboard awak cantek lhaa .
Tinggalkan komen sket . 1 pung jadi lha . Hik-3