Like Me Here !

DOAKU UNTUKMU .

Views



" Ya Allah , jika dia untukku ,,
Kau jauhkanlah kami dari keindahan-2 yang menyesatkan ,
Kau hindarkanlah kami dari wangian dunia yang mengasyikkan ,
Janganlah Engkau hampirkan kami dengan ,,
Kegembiraan yang akan membawa kami ke arah kemaksiatan.

Ya Illahi , Aku m0h0n ,,
Andai rindu di antara kami mulai berputik ,
Kau hadiahkanlah kami sebiji cawan untuk kami ,,
Mengisi titis-2 rindu yang menitik ,
Sesungguhnya rasa ini lahir kerana keizinanmu ,,
Untuk kami berkasih sayang tapi ,,
 Seandainya kami melupakanmu ,,
Kau hukumlah kami atas hukuman yang setimpal .

Ya Rahman , Layakkah aku ??
Layakkah aku mem0h0n sesuatu dariMu untuk ikatan ini ??
Aku hanyalah insan yang kerdil ,
Tanpa belaian kasih sayang Mu aku hanyalah lumpur yang jijik ,
Yang dipijak 0leh sekalian makhluk ,
Dan dihina kerana kejijikannya .

Ya Rabbi , Sesungguhnya aku mengetahui ,
DariMu aku datang & kepadaMu juga aku bakal kembali ,
Mungkin tidak hari ini , es0k tapi takmustahil hari seterusnya ,
Jika Engkau perkenankan d0aku ini ,
Betapa beruntungnya aku Ya Allah . "

Amin ,,

# D0a yang ditujukan untuk bakal pemilik hati ,
Setiap kata-2 adalah d0a ,
Setiap d0a bukanlah hanya untuk dipermainkan ,
Sesungguhnya , Allah merindui makhluknya
Merintih , Menangis , & Merayu kepadaNya .


No comments:

Post a Comment

Hye , Cute~!!
wahhhhh~!! Keyboard awak cantek lhaa .
Tinggalkan komen sket . 1 pung jadi lha . Hik-3