Like Me Here !

Lamunan Terhenti *versi Ombak Rindu*

Views
 
*engad tak Fasha kate nak tulis puisi kat tepi pantai ??
0ke , inilah dia . k0rang bacalah sendiri .
kalau merapu tu jgn mrh sbb Fasha buad lam kul 11 mlm time tuhh*

Aku mencari kebahgiaan akankah aku temui ??
Aku tetap berusaha ,
Mencari sesuatu yang ditakdirkan untuk diriku . .

Aku mencari kebahgiaan ,
Yang pernah ku amati dulu ,
Yang hilang dibawa waktu ,
Dan mungkin jua ia bukan milikku ??

Pernah ku merantau ,
Di hati si Pengkhianat Cinta ,
Yang membaluti cinta dengan kemanisan ,
Namun hakikatnya sepahit hempedu . .

Takpernah ku menyangka & takjuga ku duga ,
Insan yang dicintai berlalu pergi ,
Meninggalkan diriku terumbang ambing ,
Membawa sekeping hati yang kini merana ,
Namun meninggalkan cinta yang telah basi . .

Adakah pencarian ini sia-2 belaka ??
Apakah ertinya pencarian ini ??
Manakah titik pengakhirannya ??
Dan , Bilakah ianya bermula ??
Sepertinya aku akan terus terjerat di lautan hatinya . .

Ombak memukul pantai . .
Menyedarkanku dari lamunan panjang . .
Termenung memikirkan dia yang ingin ku tepis dari fikiranku . .
 Namun , harapan ku cuma 1 ,
Andai kau benar milikku ,
Hadirkan dirimu sebagai pelengkap hidupku . .

No comments:

Post a Comment

Hye , Cute~!!
wahhhhh~!! Keyboard awak cantek lhaa .
Tinggalkan komen sket . 1 pung jadi lha . Hik-3